EN
2016-03-21

Jak sobie radzić z brakiem kierowców?

2016-03-21

Żeby być dobrym kierowcą, trzeba mieć talent. Żeby mieć w firmie dobrego kierowcę, który jest talentem, trzeba się sporo napracować. Dlatego większość firm traktuje temat pozyskiwania kierowców jak broń strategiczną, której ujawniać przed konkurencją nie wolno. 

TPG TRANS POLONIA GROUP z Tczewa współpracuje z grupą niemal 200 kierowców, z których część jest zatrudniona bezpośrednio w fiƒrmie. Elementami systemu motywacyjnego obejmującego wszystkich kierowców, a opracowanego przez Dział Techniczny TPG, są premie kwartalne, umożliwiające uzyskanie dodatkowo 1500 zł, i płatne odpoczynki tygodniowe, za które kierowca może otrzymać nawet do 800 zł miesięcznie.

Funkcjonują w spółce także elementy bonusów niefiƒnansowych, takie jak prezenty fiƒrmowe, paczki świąteczne czy odzież fiƒrmowa. Dodatkowo kierowcy z najdłuższym stażem otrzymują najnowsze ciągniki siodłowe, tak aby poprawić im komfort codziennej pracy i docenić dotychczasowe osiągnięcia. Kadra zarządzająca TPG jest przekonana, że dobry system motywacyjny w fiƒrmie to w dzisiejszych czasach konieczność.

– Większa motywacja kierowców do lepszej pracy pozwoliła nam uzyskać usługi na jeszcze wyższym poziomie. Dodatkowo poprawiło to komunikację pomiędzy grupą kierowców, a działami operacyjnymi TPG, codzienna praca wymaga ścisłej współpracy i dobrej komunikacjiz kierowcami – dodaje.

 

Z Panem Piotrem Mazerantem, kierownikiem Działu Floty z Grupie TPG rozmawia Marceli Kwaśniewski

Cały artykuł dostępny w  magazynie TRANSPORT I SPEDYCJA | NR 1 | LUTYMARZEC 2016