21 listopada w Warszawie odbył się finał XV edycji ogólnopolskiego konkursu „Firma Dobrze Widziana”, organizowanego przez Business Centre Club. Podczas uroczystości uhonorowano laureatów, wśród których po raz kolejny znalazła się Trans Polonia.
Konkurs „Firma Dobrze Widziana” promuje ideę społecznej odpowiedzialności biznesu, a jego celem jest wyróżnienie przedsiębiorstw, które wyróżniają się działalnością w zakresie CSR.
Jury ocenia m.in. strategię biznesową firm, politykę wobec pracowników, działania charytatywne oraz inicjatywy na rzecz ochrony środowiska.
Trans Polonia od lat konsekwentnie realizuje swoją strategię CSR, wspierając młode talenty, angażując się w inicjatywy charytatywne oraz podejmując kroki zmierzające do minimalizacji negatywnego wpływu na środowisko. Firma przykłada również dużą wagę do rozwoju swoich pracowników oraz zapewnienia im komfortowych i przyjaznych warunków pracy. Nagroda „Firma Dobrze Widziana” stanowi potwierdzenie, że te wartości i działania są integralną częścią strategii biznesowej Trans Polonii.