Aktualności
2015-06-15

GK Trans Polonia zmienia identyfikację wizualną i wprowadza zupełnie nowy, odważny logotyp. Grupa zdecydowała się na wykorzystanie skrótu TPG (Trans Polonia Group) i mocnej bryły mówiącej o pozycji firmy. Pochyłości odzwierciedlają dynamikę, ciągły rozwój oraz spojrzenie w przyszłość. Masywność formy - siłę i odpowiedzialne działanie.

Nowe logo powstawało na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy. Obecna zmiana jest podyktowana koniecznością uproszczenia znaku graficznego, zwiększenia jego czytelności i uwypuklenia zawartej w nim symboliki: siły, odpowiedzialności i dynamiki. Zmieniona kolorystyka i dynamiczne kontury znaku graficznego ukazują energię, z jaką  działa firma. Wdrożenie nowej identyfikacji powiązane było także z przebudową i powiększeniem polskiej siedziby grupy.

– W ciągu ostatnich lat Trans Polonia stale się zmienia. Firma kilkukrotnie zwiększyła liczbę pracowników, zwiększyła sprzedaż w kluczowych obszarach, a także rozpoczęła działalność na nowych rynkach. W zeszłym roku obchodziliśmy 10-lecie istnienia firmy. Rok 2015 to idealny moment na wprowadzenie nowego logo, które odzwierciedla dynamikę działalności całej Grupy Trans Polonia i symbolizuje kolejny etap naszego rozwoju – mówi Dariusz Cegielski, Prezes Zarządu.

Zmiana znaku firmowego oznacza wprowadzenie zmian w całym systemie identyfikacji wizualnej. Flota Grupy sukcesywnie opuszcza siedzibę z nowymi, bardzo widocznymi grafikami. Zmianie uległy również wszystkie materiały identyfikacji, m.in.: wizytówki, koperty, papier firmowy, stopki e-mailowe, etc. Na budynkach wkrótce pojawią się nowe logotypy. Odświeżona zostanie także strona internetowa firmy.