2024-05-09

Ubiegły rok był dla Trans Polonii okresem dynamicznego rozwoju na rynku, zarówno krajowym, jak i zagranicznym. Niemal 20 lat doświadczenia, strategiczne inwestycje i innowacyjne działania sprawiły, że Grupa umocniła swoją pozycję w Europie jako jeden z wiodących graczy branży transportu surowców płynnych.

(...)

Istotną część strategii biznesowej Trans Polonii stanowi rozwój eksportu. Jego udział w ogólnej sprzedaży Grupy wynosi obecnie blisko 80 proc. i z roku na rok wzrasta. Ważnym obszarem są także nowe inwestycje, których podejmuje się firma. Wiążą się one przede wszystkim z modernizacją floty.

(...)

Innowacyjne projekty i plany szerokiego rozwoju to coś, co od zawsze charakteryzuje Trans Polonię. Dlatego w najbliższej przyszłości planowana jest realizacja kolejnych projektów, które pozwolą na jeszcze większe poszerzenie logistycznych możliwości spółki.

Cały artykuł dostępny jest na stronie: www.gazetaprawna.pl